Jeśli uznamy, że „logistyka jest kobietą” – to ucieleśnieniem tego
stwierdzenia jest z pewnością moja ostatnia klientka Monika Milanowska
która zresztą podpisuje się pod tymi słowami obiema rękoma.
➡️Monika od ponad 20 lat zarządza łańcuchami dostaw i operacjami
logistycznymi. Optymalizacja procesów, redukcja kosztów czy
wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które zwiększają
efektywność i wydajność – to jej chleb powszedni.
➡️Dziś – dyrektorka
logistyki – doświadczenie zdobywała w polskich i międzynarodowych
sieciach detalicznych i hurtowych w branży FMCG. Kierowała zespołami i
projektami, dbając o terminowe i efektywne dostarczanie produktów.
➡️Przed Moniką nowe wyzwania i nowa droga rozwoju – chciałyśmy więc w tej
sesji podkreślić profesjonalizm, autentyczność i spójność z rolą
zawodową. To wartości, które dla Moniki mają wielkie znaczenie.
Sesję tym razem zrealizowałam na niebieskim tle, które świetnie
wkomponowało się w stylizacje modelki.
➡️Niebieska koszula na spinki ( zwróćcie uwagę na ten nieco biżuteryjny
detal) i ciemny garnitur.
Dla kontrastu biała stylizacja z jasnoniebieską marynarką, dyskretna
biżuteria, podkreślająca kobiecość.
O symbolice bieli pisałam już przy innej okazji, dziś chcę nawiązać do
znaczeni koloru niebieskiego, który w tej sesji stał się kolorem, w
pewnym sensie, przewodnim.
➡️Niebieski to kolor, który wzbudza zaufanie, kojarzy się z wiedzą i daje
poczucie bezpieczeństwa. Kojarzy się też z odpowiedzialnością i
dojrzałością. I potwierdzają to nawet badania naukowe przeprowadzone
przez Joego Hallocka.
➡️Zauważcie, że w marketingu po niebieski chętnie sięgają firmy takie jak,
banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, różnego rodzaju kancelarie.
Nie ulega wątpliwości, że znakomicie pasuje do logistyki.
#sesjewizerunkowe #sesjebiznesowe #biznes #fotografiabiznesowa #fotografiawizerunkowa #wizerunek #markaosobista #