Bohater:Radisson Blu Hotel Wrocław
Cel: pokazanie marki pracodawcy, czyli takiej jego pozycji na rynku,
która jest atrakcyjna dla pracowników i z którą mogą się z dumą
utożsamiać.
▶️Zależało nam by ze zdjęć można było odczytać jakie wartości są ważne dla
firmy, jaka jest kultura pracy i otoczenie zawodowe.
By pracownicy, ale też i klienci poczuli, że jest to miejsce wyjątkowe,
które tym pierwszym daje szanse na stabilną, satysfakcjonującą pracę w
inspirującym środowisku, a tym drugim na luksusowy wypoczynek w
niebanalnej przestrzeni.
Cechą charakterystyczną tej sesji są nasycone barwy, dominujące w
wystroju hotelu i nawiązujące do nazwy restauracji The Kapist.
▶️Odpowiednia praca światłem dała energetyczny i żywy efekt malarskiej
palety, wydobywając kolorystyczne kontrasty i odważne zestawienia.
W końcu – zgodnie ze swoją filozofią – marka Radisson Blue stawia na
niezrównaną obsługę, komfort i styl. Dlatego tak ważne są szczegóły,
dzięki czemu kreuje niezapomniane wrażenia podczas każdego pobytu.
Zależało mi na tym, by pokazać ludzi, którzy mają wkład w ten proces i
sprawiają, że to miejsce jest jedyne w swoim rodzaju.
▶️Tak, to zdecydowanie piękne miejsce pracy i urzekające miejsce
biznesowego czy prywatnego pobytu.
hasztag#sesjawizerunkowa hasztag#marka hasztag#wizerunek hasztag#employerbranding hasztag#fotografiawnetrz hasztag#fotografiawizerunkowa #